Fortepiano texnikasında müasir       
ifaçılıq effektləri işarələri
      
S. Mirzəyev           
1   2   3   4   5  
 E. İskəndərov
Mstislav Rostropoviçlə keçən unundulmaz gütlər

S. Mirzəyev
Fortepiano texnikasında müasir ifaçılıq effektləri işarələri


 

 

 

 

make printcopy print copy

37.

 

 

 

Senza suono işarəsi.

 

 

Rezonans effekti verən ifa üsuludur. Səssiz basılmış not və akkordlara (senza suono - "səssiz" (ital.) ) digər əllə vurulmuş klaster (A variantı) və ya çalınmış passaj (B variantı) vasitəsilə təsir olunduqda, sonradan eşidilən rezonans səslərini göstərir. həmin effekt öncə səssiz basılmış not simlərinin xarici təsir vasitələrinə (klaster və ya passaj), rezonansından yaranır. Rezonans havanın və piano dempferinin titrəməsindən irəli gəlir. Klaster və ya passajın ifaçından sonra rombla yazılmış notlar efemer surətdə "havada qalır". Senza suono effektini almaq üçün öncə rombla yazılmış notları səssiz basaraq saxlamaq, sonra dicər əllə klaster, akkord və ya passajı çalaraq pauza vermək gərəkdir. Bu zaman "səssiz" akkord buraxılmır və efemer bir akkord (çalınma-mış) eşidilir. Bu ifa üsulunun zərb alətlərindən alındığı ehtimal olunur.

Bax: Fərəc Qarayev (Azərbaycan) - "Forst şəhəri üçün musiqi". 1992.

"POSTLUDIO". 1991.

38.

A) variantı - bir not üzərində "tremolo" işarəsi (repetisiya). Klassik yazılış və ifa tərzi:

 

 

B) variantında "tremolo" getdikcə sürətlənir. İfa tərzi:

 

C) variantında "tremolo"nun sürətinin artması (accel.) və azalması (rit.) tələb olunur. İfa tərzi və yazılışı:

 

"Tremolo" üzərində + işarəsi varsa, simlərdə çalınmalıdır.

Bax: Əli Əlizadə (Azərbaycan) - "Qədim səslər". 1998. Masoki Okasima (Yaponiya) - "A starri night". 1982.

39.

Mümkün qədər sürətli çalınması tələb olunan not qrupları (prestissimo possibile).

A) variantında qruplaşma sonrakı akkorda forşlaq kimi çalınırsa, B) variantında qruplaşma sərbəst passaj rolundadır. Qruplaşmaların kə-narındakı dəyərlər müxtəlif olur (otuzikilik, onaltılıq və s.). Bəzən bir əsər daxilindəki qruplaşmaların dəyərləri fərqlənir. Bu zaman onları fərqli sürətlərdə çalmaq lazımdır.

Bax: Ole Vlutzow-Holm (İsveç) - "CIAROS-KURO". 1982.

Beat Furrer (İsveçrə) - "POEMAS". 1984.

Fərəc Qarayev (Azərbaycan) - "POSTLU-DIO". 1991.

 


 
1   2   3   4   5  
copyright by musiqi dunyasi 1999-2000© design by grArt 2000©
Next Page Previous Page English Back to Home About site