Fortepiano texnikasında müasir       
ifaçılıq effektləri işarələri
      
S. Mirzəyev           
1   2   3   4   5  
E. İskəndərov
Mstislav Rostropoviçlə keçən unundulmaz gütlər

S. Mirzəyev
Fortepiano texnikasında müasir ifaçılıq effektləri işarələri

 
 
make printcopy print copy

10.

Beş saniyə uzunluğu olan fermata.

Bax: Elmir Mirzəyev (Azərbaycan) - "ALSO, SIE SIND GEKOMMEN". 1997.

11.

"Tremolo"nun üstündəki işarə, onun dörd saniyə uzanacağını bildirir.

Bax: Luciano Berio (İtaliya) - "LUFT KLAVIER". 1985.

12.

Bu işarə altındakı musiqi ibarəsinin altı saniyəyə çalınmasını tələb edir. Notların metrik bərabərliyi arzu olunur.

Bax: Luciano Berio (İtaliya) - "LUFT KLAVI-ER". 1985.

13.

işarəsi 2 not əvəzinə 3 notun çalınmasını tələb edir. Nümu-nədəki üç notun iki onaltılıq metrik ölçü içində çalınması musiqi ibarəsinin

triol kimi səslənməsinə səbəb olur: .

İşarənin müxtəlif variasiyalarına rast gələ bilərik:

; ; ; və s.

Bax: Oleq Felzer (ABŞ) - "VESTIGE". 1993.

14.

Repriza arasındakı not və ya musiqi parçasının durmadan başdan sonadək təkrarının müəyyən qədər uzadılması. Repriza A) variantında ad. libitum (istənilən qədər), B) variantında isə 14 saniyə ərzində təkrar edilməlidir.

Bax: Fərəc Qarayev (Azərbaycan) - "Forst şəhəri üçün musiqi". 1992. Serqey Pavlenko (Rusiya) -"GAMES". 1980.

15.

Metrik işarə. Açar və yaxud takt başında duraraq əsərin (və ya taktın) metrik sayını

göstərir. Klassik yazılışı: .

Müxtəlif variantlarda rast gəlinir: ; ; ;

və s.

Bax: Oleq Felzer (ABŞ) - "VESTIGE". 1993.

Fərəc Qarayev (Azərbaycan) - "POSTLUDIO". 1991.

16.

"Boşluq"la liqalanmış notlar. İşarə, yazılmış not və ya akkordun qeyri-müəyyən vaxt ərzində uzanmasını tələb edir. Sonrakı notların çalınmasına əngəl törədirsə, barmaqla saxlamayaraq, yalnız pedalda qalır.

Bax: Serqey Pavlenko (Rusiya) -"GAMES". 1980.

17.

Notun partitura boyunca nisbi uzanıqlığı işarəsi (sərbəst metrik saylı kamera əsərlərində rast gəlinir). A) variantında not növbəti nota qədər uzanır. B) variantında işarə iki not arasında liqa kimi eşidilir. C) variantında əsas notun uzandığı vaxdta forşlaqların pedalla "təmizlənərək", əsas notu "çirkləndirilməməsi vacibdir.

Bax: Oleq Felzer (ABŞ) -"VESTIGE". 1993.

A.Raskatov (Rusiya) - "Dolce far niente".

1991.

18.

Sürəti dəyişən not qruplaşmaları:

A) variantında - sürəti sərbəst artan (not ölçüləri sərbəst kiçilən), B) variantında sürəti sərbəst azalan (not ölçüləri sərbəst böyüyən) not qruplaşmalarını görürük. A) variantında not ölçuləri

səkkizlikdən ( ) altmış-dördliyə ( ), B) variantında

isə əksinə hərəkət edir. C) variantında qruplaşmanın

verilmiş not ölçüsünün ( ) uzandığı vaxt ərzində ça-

lınması tələb olunur. Bu variantın müxtəlif variasiyaları ola bilər (verilmiş ölçülərin müxtəlifliyi).

Bax: Masamitsu Takahashi (Yaponiya) - "Cap-riccio per piano-forte". 1982.

19.

"Forşlaqabənzər" pedal. Bu işarə pedalın müəyyən uzunluqda (notdan daha qısa) olmasını tələb edir. Məsələn, nümunədəki pedal not ölçüsünün 1/4-i olaraq, ötəri bir səs "həcmi" yaradır.

Bax: Luciano Berio (İtaliya) - "ERDEN-KLAVI-ER". 1969.

20.

Təkrar olunan (repetisiya) not və interval passajları daxilində accel. və rit. işarələri. Nümunədəki intervalların çubuqları arasındakı məsafənin azalması tempin artmasını, məsafənin artması isə tempin azalmasının göstərir. A) variantında qruplaşma daxilində intervallar dəyişməz qalırsa, B) variantında intervallardakı notlar ardıcıl dəyişərək passajın sonunda başqa bir interval əmələ gətirir. Gördüyümüz kimi bu, passajın yeyin (cəld) hissəsində baş verir.

Bax: Masamitsu Takahashi - "Capriccio per piano-forte". 1983.


 
1   2   3   4   5  
copyright by musiqi dunyasi 1999-2000© design by grArt 2000©
Next Page Previous Page English Back to Home About site